-
Garantie & Klachten
Garantie
SilverReef hanteert de garantievoorwaarden welke door de leverancier zijn vastgesteld. Schade door onjuist gebruik of normale slijtage vallen altijd buiten de garantie. Indien uw aankoop door een fabricage fout of ondeugdelijkheid mankementen vertoond, verzoeken wij u om contact met ons op te nemen. Afhankelijk van het product en mankement, zullen wij het product kostenloos vervangen of repareren.BELANGRIJK: Alle bestellingen worden zorgvuldig verpakt voor verzending. Indien een product toch beschadigd is bij ontvangst, dient u dit direct bij ons te melden, wij zullen het beschadigde product dan kostenloos vervangen voor een nieuw product.
Uitgesloten van garantie:
- Normale slijtage
- Uitgevallen steentjes (vanaf 3 maanden na aankoop)
- Glasbreuk
- Batterij (vanaf 3 maanden na aankoop)
- Kroon/ Schroef (let op: zorg ervoor dat de schroef/kroon gesloten is tijdens het dragen)
- Horlogeband
Garantie vervalt:
- Bij onjuist gebruik
- Wanneer u het horloge zelf opent
- Bij waterschade (m.u.v. waterdichte horloges, zie waterdichtheid horloges )
Indien uw product een mankement vertoond, verzoeken wij u om altijd contact met ons op te nemen via: info@SilverReef.nl
Geef een zo goed mogelijke omschrijving van het mankement, eventueel aangevuld met een duidelijke foto, vergeet niet om uw bestel-/factuur- of klantnummer te vermelden! Indien wij het mankement niet goed kunnen beoordelen, zullen wij u verzoeken om het product toe te sturen. In alle gevallen zullen wij ons best doen om tot een passende oplossing te komen.
Klachten & suggesties
Bij SilverReef draait alles om tevreden klanten. Mocht u onverhoopt toch een slechte ervaring hebben met onze service en/of producten, dan horen wij dit graag. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@SilverReef.nlLeidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Wij zijn geïnteresseerd in uw mening!
Heeft u suggesties waarmee wij u beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten, wij stellen uw reactie zeer op prijs!
info@SilverReef.nl